If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dci 50 Kw Si La 2000 Rpm. Se Aude Un Zgomot ”ca De Tacheti”
uita-te sa nu iti dea un fel de smoala pe linga vre-un injector. un zgomot similar se mai aude si cind nu tine etans o saiba de cupru de la injector, iar atunci cind nu mai tine incepe sa se auda acel zgomot,iar dupa o anumita turatie e acoperit de zgomotul motorului.
in principiu uita-te atent pe linga injectoare de acea smoala. nu umbli la partea de inj deloc.
sa stii ca tacanitul ala incepe sa se auda de la 1500-2000 rpm in sus din cauza saibelor de cupru de la injectoare...dar ar trebui si sa puta a motorina prin masina...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
daca n-ai umblat niciodata la injectoare, atunci nu e de la saibele de cupru. trebuia sa spui mai dinainte. ai aer sau mizerie pe traseu.
cel mai probabil e din cauza aerului. il poti vedea pe teava de tur dintre filtru si pompa, dar vezi daca nu cumva vine dinspre para.atunci poate trage aer pe la oringul de la plutitorul din rezervor.
daca nu ai aer deloc, atunci trebuie sa cureti macar pompa si injectoarele, deoarece ai mizerie.
succes!
Zilele astea au fost vreo 20 de grade afara si tin sa va spun ca tacanitul de care ma plageam mai sus aproape a disparut. Chiar asa de mult sa conteze temperatura exterioara? Adica motorul practic are aproape aceeasi temperatura dupa sa zicem 20 de minute de functionare indiferent cum e afara. Am "atins" 4 pavele si cand erau in jur de 0 grade si tot cu gura mare era intre turatiile alea iar acum nu zice nici pas cand e cald. Si sa vezi dracie ... m-a prins noaptea pe drum iar temperatura a scazut pana pe la 10 grade si parca parca incepea sa caraie iarasi.
Si eu am un zgomot de "mitraliera" undeva in zona 2000rpm (mai ales cand motorul este rece). Cand se aude cand nu, ideea e ca nu am nici cea mai mica problema cu masina. Sustin si eu idea ta cu modificarea sunetului odata cu incalzirea vremii. Acum mi-e drag sa ascult motorul, a disparut si tremuratul (sacadatul) relativ pronuntat al motorului. Si eu am ramas mirat cum de s-a schimbat atat de mult comportamentul motorului, iarna la -15 trancanea din toate pozitiile pana se incalzea, acum daca las geamul jos si intra zgomotul de afara, aproape ca nu aud mototul
Al meu caraia si dupa ce se incalzea daca afara era frig. Oricum, pe timp de iarna cele 4 pavele sunt o raritate ceea ce inseamna ca termostatele originale ori nu isi fac treaba ori asa au fost ele "gandite" sa deschida pitin mai devreme.
Apropo de tempreatura apei, am intrebat si eu la service ce si cum. Inginerul mi-a zis ca la DCI rosu nu sare iarna de 2 linii si nici vara. I-a zis ca dupa logica mea nu are cum sa nu sara la 4 linii (dar nu mai sus) din moment ce temperaturile sunt mult mai ridicate. El m-a contrazis asigurandu-ma ca vara nu va sari de 2 linii. Ei bine, eu am avut dreptate, cum au dat caldurile cum sta apa la 4 linii.
Scuze pt off-topic.
am si eu la DCI de 70 de cai acelasi sunet de mitraliera tac tac tac, cand tin acceleratie constanta adica intre 1700 si 2000 rpm daca mentin la 1900rpm sa zicem se aude nu prea conteaza vremea de afara, daca stie cineva de la ce e acel sunet sa ne lamureasca ?!
e de la injectoare. in special de la duza de pulverizare. da-le jos, curata-le iar daca ai si virfurile cuielor din duzele de pulverizare ok, atunci nu o sa-ti mai faca. daca ai matuiala pe virfurile cuielor atunci ia acea matuiala si ai rezolvat cel putin 50% din zgomot, daca nu mai mult. depinde cit e de uzata duza de pulverizare in interior,acolo unde inchide cuiul. oricum, cu polisarea cuielor se remediaza destul de mult din acel zgomot de mitraliera, si implicit scad sansele de topire a pistoanelor. la toata operatiunea asta, iti recomand sa verifici si alinierea pompei de injectie, a.i. momentul maxim de compresie a partii de inalta sa corespunda cu momentul de injectie al injectorului. adica semnul de la rola pompei sa fie pe senzor, pistonul 1 la pms, iar pompa in compresie maxima.
succes!
Da, intr'adevar sunt de acord cu meggeo82 , e 100% de la injectoare. Motorina nu mai este pulverizata corect in capul pistonului datorita depunerilor de pe cuiul pulverizatorului. In mod normal ele se curata foarte bine cu o solutie speciala si in baie de ultrasunete, ies ca noi.
loganu meu are 81k. al tatalui meu de la firma are aporx 340k si ambele au acelas sunet de "mitraliera" pana la 2000rpm in treapta 2 si 3. si ca sa-l citez pe tata: "masina are scarba de sofer, mergi mai turat si n-ai stres"
Hai lasa-ma ... teoretic asa o fi...insa eu am schimbat injectoarele acum 2 saptamani...au fix 200 km si face FIX LA FEL.
cu injectoare noi, si chiar si cu mizerie, pilitura sau aer pe instalatie, dar repet, CU INJECTOARE NOI, nu avea voie motorul sa scoata acel sunet de tacaneala.
probabil ele erau noi pe cuvintul vinzatorului, dar cind iti spun doi aceeasi parere, fara sa-ti fi vazut sau auzit masina, ar trebui sa iei in considerare. sau e mai usor sa facem misto...?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment